مراسم عزاداری در دانشگاه پیام نورملکان به همت بسیج دانشجویی برگزار گردید
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا ، مراسم عزاداری سالار شهیدان که همزمان با هفتمین روز محرم در دانشگاه پیام نور شهرستان ملکان با حضور نمایندگی ولی فقیه سپاه و جانشین سپاه شهرستان ، جمعی از دانشجویان، اساتید و مسئولان این دانشگاه با سخنرانی سرهنگ پاسدار جواد اکبری فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ماه محرم و لزوم عزاداری صحیح برای ائمه ، گفت : ماه محرم یکی از ماههای حزن و اندوه برای انسانهاست و عزاداری صحیح و سالم و به دور از انحرافات لازمه همه هیاتهای مذهبی است.

وی گفت:ماه محرم ماه امربه معروف و نهی ازمنکر است امام حسین(ع)برای احیای این امر قیام کرد.در طول هشت سال دفاع مقدس نیز این امر تحقق یافت و جوانان از اهل بیت(ع) الگو گرفتند و یکی پس از دیگری در راه احیای امر به معروف و نهی ازمنکر وارد صحنه جنگ شدند.

اشاره ای هم به سخن پیامبر(ص) در مورد قرآن و عترت کرد و گفت:پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت ـ علیهم السلام ـ در كنار پیروی از قرآن است؛ زیرا قرآن و عترت پیامبر(ص) دو ودیعه الهی و دو گوهر گرانبهای به امانت گذاشته شده از سوی رسول خدا ـ صلی اللّه علیه و آله ـ هستند كه تمسك به آن دو، مایه حركت، رشد، سعادت و تكامل انسان‌ها و جوامع بشری به حساب می‌آیند.

اکبری خاطر نشان کرد:تحقیقات نشان داده است که دانشجویانی که با قرآن وعترت سروکار دارند در زندگی و درس هایشان نسبت به کسانی که بی تفاوت اند خیلی موفق هستند.

و ی در پایان نیز از دکتر حبیبی رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان تشکر و قدردانی کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 13:30 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا